6 בנובמבר 2011

ש': "כאן?"


מיקו: ‫כן‬
ש': ‫אתה בטח תוהה מי זו‬
‫הגעתי לבלוג שלך במקרה לגמרי אתמול‬ ‫(חיפשתי משהו בגוגל על אייל ברקוביץ'.... :)‬
‫קראתי ראשית את הפוסט האחרון‬
 ‫שרק נתן דרייב לקרוא עוד‬
‫ואחרי שקראתי עוד‬ ‫הרגשתי דחף לא מוסבר‬ ‫רק לומר לך שאתה גאון.‬
  ‫ומצחיק.‬
 ‫לא קל להצחיק אותי‬
  ‫אבל שקראתי אותך‬ ‫צחקתי‬
  
  ‫צחוק אמיתי כזה.‬
  ‫זהו‬
  :)
 מיקו: ‫וואו‬
  
 ש': ‫אל תגיד לי שאתה לא יודע‬ ‫שאתה סוג של גאון‬
  ‫אתה בטוח המצחיק של החבר'ה‬
  ‫אבל יש משהו בראש שלך‬ ‫שעובד בצורה מיוחדת‬
  ‫שונה‬
  ‫גאונות כזו‬
  ‫אתה יודע שאתה מבין יותר מאחרים ‫הרבה דברים‬
  ‫אתה רואה הרבה דברים אחרת.‬
  
  ‫טוב‬
  ‫אני קצת מובך‬
  ‫נראה לי‬
 ‫לא מתאים לך‬
 מצחיק‬
  ‫קראת במקרה בלוג שאני כותב בעיקר בשביל עצמי‬
  ‫ואף אחד לא קורא אותו חוץ מחברים קרובים‬
  ‫ואיכשהו את מנחשת מה מתאים לי‬
  ‫זה מוזר‬
 מחייכת‬
 ‫מניחה שאתה גם מחובר לעצמך‬
  ‫החיים מרתקים בעיני‬
  ‫בייחוד הדברים המוזרים‬
  ‫והלא צפויים‬
 ‫לא יודע מה זה להיות מחובר לעצמי‬
 ‫המפגשים האלה עם אנשים חדשים‬
  ‫גם אם זה רק משהו קצר.‬
  ‫בגלל זה לא וויתרתי‬ ‫על התחושה הזו שאמרה לי לומר את מה שהרגשתי‬
  
  ‫אז רק עברתי כאן לומר לך את דעתי..‬
  ‫זהו‬רק כעת ירד לי האסימון. אתה חושב שאני מכירה אותך????תכתוב בגוגל "אייל ברקוביץ" ב24 שעות אחרונות ותגיע לבלוג שלך‬כתבת עליו בפוסט האחרון‬כך אני הגעתי לשם.‬טוב‬
  ‫אני דווקא לא המצחיק של החבר'ה‬
  ‫ואני די בטוח שאני לא גאון‬
 ‫למרות שאני אומר את זה כל הזמן‬
  ‫אבל רק כדי להצחיק‬
  ‫וגם זה לא עובד רוב הזמן‬
  
‫אתה רואה?‬
  ‫המשפט האחרון שלך...‬
  ‫גאוני :)‬
 ‫זה לא‬
  ‫זה סתם ההומור שלי‬
  ‫אני צוחק על עצמי‬
   
אז מותר להמשיך לקרוא את הבלוג או שהוא רק לחברים קרובים?‬
 מותר‬
  ‫ואני מודה‬
  ‫סקרנת אותי‬ ‫עוד מקודם‬
 ‫כי את האדם הראשון שנרשם לבלוג שאני לא מכיר‬
  ‫זה לא היה אמור לקרות‬
 ‫זו הסיבה שאמרתי שאלו הדברים היפים של החיים‬
  
  ‫למרות שזה לא קרה כדי שנכיר‬ ‫נתאהב‬ ‫ונתחתן.‬
  ‫כי אני כבר נשואה.‬
‫אבל יש סיבה‬ ‫לכל דבר‬
 ‫אני לא כל כך מאמין בזה‬
  ‫אני מאמין במיקריות חסרת משמעות‬
 ‫לא היית רוצה שאנשים שאתה לא מכיר יכנסו לבלוג שלך?‬
 זה לא קטע של רוצה‬
‫אני לא רואה איך זה יעניין אחרים‬
  ‫ואני לא כותב את זה כדי לעניין אחרים‬
 ‫מעניין מאוד‬ ‫מסתבר...‬
  ‫לפחות משעשע‬
 ‫אפשר לשאול מי את?‬
  ‫בערך?‬
 ש'
  ‫ירושלים‬
  35
 ‫נשואה + 2‬
  ‫ומי אתה?‬
 ‫מיקו‬
  28
  ‫תל אביב‬
  ‫רווק + 1 שהוא אני‬
 חח‬למה אייל ברקוביץ' עניין אותך היום?‬שאלה מצויינת‬אבל התשובה פחות מעניינת‬התערבות טפשית עם חבר‬ ‫על מתי אייל חזר לארץ‬שחקן גדול‬הכי גדול‬עדיין יש לי חולצה שלו משנת 94‬וואו‬ואני הולך איתה בבית כשאני לבד ואני בטוח שאף אחד לא יבואחחח‬אתה עדיין מובטל?‬כן‬יש לך חברה?אבל ש'את נשואהאני לא כזה:)חחחטוב, אז לא...לא לאאני כזה אני כזה‬אתה בסדר(איזה מבאס זה כשאומרים לך - אתה בסדר...)
לא הייתה לי התכתבות כל כך מוזרה מאז ששאלתי את סגול 59 מאיפה קונים את הדיסק הראשון שלו והוא ענה לי עם לינק להורדה לא חוקית באינטרנט‬
 חחחחחחחח‬
  ‫גדול‬
  ‫אתה פשוט מצחיק אותי‬
  ‫לא יעזור לך כלום‬
 ‫כי את לא מכירה אותי‬
  ‫אני יורה את כל החומר המוכן שלי‬
 ‫לאורך זמן אני משעמם‬
  ‫אז אני לא אשאר לאורך זמן‬
  ‫ואין מצב שאתה משעמם‬
  ‫גם לא את עצמך נראה לי‬
 ‫את עצמי בטוח לא‬
  ‫אני בחופש כבר כמעט שנה‬
  ‫בעיקר עם עצמי‬
 איך אתם מסתדרים?‬
  ‫אתה ועצמך?‬
 ‫אני שוקל לזרוק אותי‬
  ‫כי עוד מעט ייגמר לי הכסף‬
 ‫ואני כבר לא אוכל להיות ה-suger daddy שלי‬
 ‫ומה עצמך אומר על זה?‬
 ‫לא איכפת לי‬
  ‫אני איתי בשביל הסקס‬
  ‫מקסימום נמצא מישהו אחר‬
 עדיף מישהי‬
  ‫לא?‬
 ‫כן כן‬
  ‫מישהי‬
  ‫אני תמיד נופל בזה‬
 מה פרויד‬ היה אומר?‬
   
‫בן זונה הפרויד הזה‬
  ‫כבר אי אפשר סתם להתבלבל‬
 חחח‬
 ‫נו. האחרון זה חומר מוכן? כבר השתמשת בזה??‬
 ת'אמת לא‬אבל זה יהיה מעכשיו‬
 אתה רואה?‬
  ‫וזה טוב‬
 ממש טוב‬
 רגע‬
  ‫חייבת לחזור רגע אחרת‬
 ‫אתה לא חושב שיש לך ראש מיוחד‬ ‫סלש‬ ‫שונה‬ ‫סלש‬ ‫גאוני?
 אה‬לא‬ת'אמת יש לי חברים שאני די בטוח יותר חכמים ממני‬
  ‫ושלפעמים אני מרגיש שאני לא בקצב שלהם‬
  ‫אפילו בסתם שיחה‬
‫ויש לי גם חברים שהרבה יותר מצחיקים ממני‬
‫כשאני אתחיל להציק רק תגיד לי..‬את לא מציקהסתם טועהכי את עוד לא מכירה אותיחח
אתה חושב שאני אכיר?כי כתבת "עוד לא"לא כתבת "לא מכירה"כןפרוידדדדדדדדדדדדדדשיט‬אם לא היית נשואה הייתי מציע שניפגש כבר אחרי המשפט השלישי שכתבתמה שהוא לא היהאבל אמרתי שאני נשואה רק במשפט הרביעי:)
 ‫אתה בכלל לא מאמין במקריות?‬
  ‫ושלכל דבר יש סיבה?‬
 אני מאמין רק במיקריות‬
  ‫מיקריות ממש‬
 מה זאת אומרת שלכל דבר יש סיבה?‬
 ‫מי קובע את הסיבה הזאת?‬
 ‫קראת את "הסוד"?‬
 ‫אוי לא‬
 ‫אני יודעת שתגיד אוי לא‬
 ‫אם היה לי שקל על כל פעם שנקבה אמרה לי את זה‬
 חחח‬
 ‫הייתי יכול לקנות קוקילידה‬
 חחחח‬
  
  
  ‫ב"סוד" כתוב מי קובע את הסיבה?‬
  ‫לא כתוב בסוד מי קובע.‬
  ‫יש משהו בטוח‬ ‫שאנחנו לא יודעים מהו‬
  
  ‫היקום‬ ‫מכוון‬
  ‫נותן לנו סימנים‬
  ‫צריך להקשיב לו‬
  ‫הוא מקשיב לנו אגב.‬
  ‫תנסה לבקש‬
  ‫בלי ציניות‬
  ‫בלי ספק‬ ‫תקבל.‬
 ‫ביקשתי אין ספור פעמים‬
 ‫לא קורה לך, שאתה חושב על מישהו שלא פגשת שנתיים ולמחרת אתה פוגש אותו במקרה??‬
 ‫קורה!!!!‬
 ‫איך אתה מסביר את זה?‬
  ‫מיקריות?????‬
 כן‬
  
 ‫תחשבי כמה אנשים סתם עוברים לך בראש כל יום‬
  ‫מלא‬
  ‫לפחות לי‬
  ‫ולא שמים לב לזה אפילו‬
לא חשבתי על זה‬
אבל כשנפגשים עם אחד מהם בטעות פתאום שמים לב לאחד מתוך המאה שחשבת עליהם‬
‫וזהו‬
  ‫מאמינים‬
  ‫אותו דבר עם מילים חדשות‬
  ‫זה קורה לי תמיד‬
  ‫אני לומד מילה חדשה‬‫ופתאום שומע אותה כל יום
 זה אחלה נושא לפוסט‬
  ‫מקריות‬
 ‫מעניין‬
 אתה יודע משהו מיקו‬
  ‫נראה לי שאתה יכול‬
  ‫לפרסם את כל שיחה הזו‬
  ‫כפוסט‬
  ‫זה יהיה הפוסט הכי נקרא‬
  ‫אפילו לי בא לקרוא אותו כעת מההתחלה..........‬




3 תגובות:

Nir אמר/ה...

לא הבנתי...
נתת בראש בסוף, או לא?

מיקו אמר/ה...

זה נגמר במתח, כדי שתרצה לחזור לפרק הבא.
סטטיסטית, כשזה קשור אלי, התשובה תהיה כנראה "לא".

Nir אמר/ה...

אז יהיה עוד פרק...
יופי!

הוסף רשומת תגובה