7 במאי 2011

את אותם הדברים אבל לאט

"לא משעמם לך?"

לא.
כבר חמישה שבועות של כלום, ואני מרגיש כאילו רק התחלתי. אני מבין שכנראה אני אאלץ בקרוב להתחיל לחפש עבודה, אבל בינתיים אני משתדל לעשות את המקסימום (שזה בפועל המינימום) מהחופשה הקטנה שלי בתל אביב.

קל מאוד להעביר את היום. זה הולך בערך ככה:

10:00 - 12:00 - התעוררות, ארוחת בוקר קלילה (פיט-פלקס נחשב ארוחת בוקר?), התעפצות כללית.

ים מהיבשה.
12:00 - 14:00 - ים או ריצה. יום ככה יום ככה. זאת התקופה הכי טובה בשנה להינות מהים, גם מבחינת מזג האויר, וגם מבחינת המבקרות בו. לריצה זה דווקא די מפריע, כי לרוץ כשהראש לא מסתכל בכלל על הדרך זה אתגר רציני לשיווי המשקל.

14:00 - 15:00 - ארח"צ. רוב הזמן אין לי חשק להכין, אז אני אוכל חומוס. מומלץ - חומוסרי בבן יהודה. שם דבילי לחומוס היחיד שאכלתי שאחריו המעיים שלי לא הפכו לנגן טרומבון מניו אורלינס.

לים/ריצה ואוכל יש אלטרנטיבת טיול תל אביבי שקורה פעם בשבוע, בעזרת הספר שלקחתי מניצן. בינתיים הכי טוב היה הטיול ביפו העתיקה. למרות שהייתי שם המון פעמים, להסתובב שם לבד ביום שקט נותן חוויה אחרת לגמרי.

תל אביב מיפו
16:00 - 18:00 - בדרך כלל סרט. משחזרתי ראיתי כבר 26 סרטים (בניהם עשרת סרטי מסע בין כוכבים). הכי טובים היו "Biutiful" (השגיאה במקור), סרט ספרדי/מקסיקני כל כך מדכא שלא הפסקתי לחייך יומיים אחריו, ו"ברבור שחור", שהמילה הכי טובה שאני מוצא כדי לתאר אותו היא mindfuck. היה גם "El Metodo", עוד ספרדי על שבעה אנשים בראיון עבודה משותף, סרט שכולו מצולם בחדר אחד וכתוב פשוט מצויין. הכי גרוע היה כנראה "טרון: המורשת". אותו כנראה כתב כדורגלן כלשהו, כי הדמויות בו מדברות רק בקלישאות.

לעתים רחוקות יש לי חשק.
18:00 - 20:00 - ארח"ע. גם פה רוב הזמן אין לי חשק להכין, אז אני אוכל משהו שהוא לא חומוס. מומלץ - פיצת סלמון בזותפיצה (דיזנגוף איפשהו ליד בן גוריון).

20:00 - 03:00 - פה כבר יש חופש פעולה. זה נע בין בירה, ליגת האלופות, XBOX או הכל ביחד.

04:00 - 07:00 - התעוררות למשחק ה-NBA היומי.



כמו שאפשר לראות, הימים שלי מאוד עמוסים. אין לי אפילו כל כך הרבה שעות שינה. וזה עוד בלי השעה בשבוע שאני מבזבז כדי לקבל את הפתק הזה:



אבל לפני שאתם מרחמים עלי, אני רוצה להודות שדי כיף לי.
אז אני אמשיך בינתיים להשחיז את כישורי ב-Call of Duty. החיים האמיתיים יחכו לאחר כך.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה