1 באוגוסט 2011

גידול

השבוע תרמתי את גופי למדע, וביליתי שעה+ בתוך מכונת MRI שסרקה לי את המוח.
נכון, זה קצת שונה מהדרכים הרגילות שאיתן אני מעביר את הזמן שלי. אבל תמיד סיקרנה אותי ההרגשה שאמורה להיות בזמן שכלואים בתוך התא הזה. אז התנדבתי, מה איכפת לי. אולי במקרה גם יגלו לי גידול.

ניסיתי להיזכר מה עבר לי בראש בשעה הזאת. זה היה בערך ככה:

חיכיתי שהרעש יתחיל.
התחיל לגרד לי באף, והרעש עדין לא התחיל אז הנחתי שהמכונה עוד לא עובדת וגירדתי.
התחיל לגרד לי בלחי ימין, וכבר עברה איזה דקה והמכונה אמורה היתה להתחיל ופחדתי לגרד כדי לא להרוס משהו בבדיקה. אז התאפקתי.
היה לי קר.
הרעש התחיל.
התחילה אצלי פראנויה שיש לי כתר ממתכת על אחת מהשיניים ושהראש שלי הולך להתפוצץ בגלל כל מיני דברים מגנטיים שאני לא מבין.
חיכיתי דקה וראיתי שאני לא מתפוצץ אז הבנתי שאין לי באמת כתר ממתכת על אחת מהשיניים.
התחלתי לחשוב מה יקרה אם יגלו לי גידול במוח, כמו - איזה מזל שלקחתי חצי שנה+ חופש ולא עבדתי כי זאת היתה חצי השנה הנורמלית האחרונה שלי בחיים, ואיך אני אצטרך להסתובב עם כובע מצחיה כל הזמן, ושזה מסביר למה אני לא זוכר שום דבר (ואולי גם למה אני לא מריח שום דבר), ושאולי אני אהיה מאלה שמביאים בתחילת משחקים של מכבי ומצטלמים עם שחקנים שלא יודעים עברית, ושאני אמות לפני סבא שלי, ושצריך לזכור להגיד שאני רוצה שישרפו אותי ולא יקברו אותי, ושאני בטוח שאני אשכח גם את זה, ושאיזה דביל אני שלא ניסיתי את השייק פיטריות בקמבודיה, ושאני רוצה שיקפיאו עכשיו את הגוף שלי עם חנקן נוזלי כדי שאולי בעוד 100 שנים תהיה הטכנולוגיה שתפשיר אותי (אני בטוח שמישהו יזיז אותי בטעות אחרי שאני אהיה כבר קפוא ואז אני אשבר לרסיסים) ותרפא אותי. ואז נרגעתי.
חיכיתי שהדופק שלי יירד חזרה.
היה לי חם.
ניסיתי להבין אם עוצמת הרעש שיש שם יכולה לפגוע לי בשמיעה לצמיתות.
נזכרתי ששכחתי לעשות כביסה באותו יום.
שאלתי את עצמי על איזה חיות ניסו את המכונה הזאת לפני שניסו אותה על בני אדם.
ניסיתי לחשב כמה ימי אבטלה נשארו לי.
נזכרתי (בגלל אווירת בית החולים) בקליפ של ר. קלי "Down Low", ואמרתי לעצמי שהוא יותר טוב מרוב הסרטים שאני רואה ושלא עושים מוזיקה וקליפים כאלה יותר.


נזכרתי איך בוויטנאם שיחקתי סנוקר נגד גרמני ואז הוא גילה שאני ישראלי ואמר לי שאמא שלו פלסטיני והלך.
התאפקתי לא להזיז את הראש כשצחקתי על זה שאם הייתי אוכל משהו עם יותר ברזל התוצאה של הבדיקה היתה שונה. מזל שאני לא אוכל דברים מזינים.
ניסיתי לבחור מה לאכול אחר כך, סלט כדי להחזיר טובה לגוף שלי או פיצה (אני נותן בדיוק ניחוש אחד למה בחרתי).
חשבתי כמה מעצבן יהיה אם בטעות זבוב יכנס איתי למכונה.
חשבתי כמה מצחיק יהיה אז אם בטעות המכונה הזאת תתברר כמכונת טרנספורמציה ואני אהפוך לג'ף גולדבלום.

ג'ף גולדבלום
שרתי (בראש) את כל "יום יפה" של סגול 59.
שמתי לב שאני כבר לא שם לב לרעש מהמכונה, ותהיתי אם זה אומר שהשמיעה שלי התקלקלה סופית.
ראיתי אור.

הבנתי שאני לא מת, וזאת רק הבדיקה שנגמרה.
גירדתי את לחי ימין.




דרך אגב, אם יש מישהו שמבין בצילומי MRI ויכול להציץ שניה בתמונה הזאת כדי לבדוק אם יש לי גידול, אני אודה לו.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה