16 בפברואר 2013

אף פעם לא הלכתי מכות

אף פעם לא הלכתי מכות
בשביל גבר זה יותר גרוע מלבכות
אבל מעולם לא השתמשתי בידיי הדקות
כדי בראש של מישהו אחר להכות

לא יודע למה זה לא קרה
כנראה כי ההתייחסות אלי תמיד קרירה
מעולם לא יצרתי אצל מישהו סערה
עד כדי שירצה להשאיל לי אגרוף או סטירה

זה מרגיש לי כמו חסך בילדות
שפגם לי בייצר ההישרדות
כי לפעמים ממש בא לי להשתמש באלימות
כדי לפתור סכסוך או סתם כדי לצאת סמרטוט

השקר הכי גדול שאפשר למרוח
הוא שאם אתה מאויים על ידי קצת כוח
אז כאילו עדיף להשתמש במוח
שבמקרה שלי אומר תמיד לברוח

לפעמים מתחשק לי מישהו לעצבן
אפשר גם בת, אבל בהחלט עדיף בן
שיבוא מאיים ויגיד לי "לך תזדיין!!!"
אבל שניה לפני אני תמיד משתפן

אבל בוא נודה באמת, כנראה שלא הייתי בזה טוב
אני מנחש שלצערי הייתי מפסיד לרוב
ואת ריח הדם שלי לומד לאהוב מקרוב
וגם להתעורר באמצע הלילה רטוב

אף פעם לא הלכתי מכות
בשביל גבר זה יותר גרוע מלבכות.



 



2 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

ממש ביאליק

אנונימי אמר/ה...

עוד צפייה בפייט קלאב השבוע?

(מרקוביץ')

הוסף רשומת תגובה