15 בפברואר 2012

שיחות שנמאס לי לקיים

הוא: "תגיד, עבר קו 61?"
אני: "לא ב-2 דקות האחרונות."
הוא: "כמה זמן אתה מחכה פה?"
אני: "2 דקות."
הוא: "אתה יודע מתי הוא צריך לבוא?"
אני: "לא."

היא: "בוא, תעבור אותי בתור."
אני: "לא צריך. אני לא ממהר. תודה."
היא: "אבל יש לך רק חלב. תעבור תעבור."
אני: "באמת שזה בסדר."
היא, לקופאית: "תעבירי לו את החלב קודם."



היא: "שלום, מדברת דנה מחברת משהוTech."
אני: "היי."
היא: "אני רואה פה שלא עבדת מאז 2010. מה עשית בשנתיים האחרונות?"
אני: "שנתיים?? לא לא, זה רק שנה."
היא: "אוקיי, מה עשית בשנה האחרונה?"
אני: "הייתי בחו"ל."
היא: "כל השנה?"
אני: "לא, רק חצי ממנה."
היא: "ובשאר הזמן?"
אני: "כלום. בחופש."
היא: "הממ. אוקיי."

אני: "היי עדי, שילמתי את חשבון החשמל שלנו."
עדי: "אוקיי. כמה יצא?"
אני: "400 לשנינו. יש פה את הפירוט אם את רוצה."
עדי: "טוב. אני אקפוץ עם הכסף בקרוב."
אני: "אין לחץ."


נהג: "זה ריק. נגמר לך."
אני: "אתה יכול לטעון לי ב-50?"
נהג: "50?"
אני: "כן."

ההוא מהמכבסה: "מיקו!! מה שלומך??"
אני: "הכל בסדר."
ההוא מהמכבסה: "תזכיר לי, ביחד או להפריד?"
אני: "ביחד."
ההוא מהמכבסה: "6 קילו. זה יוצא 42 שקל. אורי, תן למיקו בלו פתק."


הוא: "מה להביא לך?"
אני: "מסבחה. ותוודא שלא יהיה שם שאריות פול."
הוא: "בלי פול. בסדר."
אני: "אם במקרה אתה כן שם פול אז תזמין לי גם אמבולנס."
הוא: "אל תדאג. בלי פול."

היא: "אני לומדת פסיכולוגיה."
אני: "וואלה. איפה?"
היא: "באוניברסיטה."
אני: "מגניב. שנה שלישית?"
היא: "שנייה."


הוא: "רוצה להשלים מניין?"
אני: "לא."

אמא: "יש לך כסף למונית?"
אני: "כן אמא."
אמא: "כן? אתה לא צריך כסף?"
אני: "לא אמא."


אני: "מוריס, יש שוב סתימה."
מוריס: "עוד פעם?? וואלק הגדי הזה. אלק אינסטלטור."
אני: "מוריס, אתה חייב לעשות משהו. תחליפו את הצינור הזה."
מוריס: "אני אחליף, אל תדאג, רק צריך לאסוף כסף מהדיירים."
אני: "אתה כבר חצי שנה אומר את זה, ובנתיים אני קופץ מעל נהר קקי כדי להיכנס הביתה."
מוריס: "שבוע הבא. מבטיח."

הוא: "מה בשבילך?"
אני: "גולדסטאר."


4 תגובות:

Nir אמר/ה...

אהבתי.
מי זאת עדי? חשבתי שאתה גר לבד..

מיקו אמר/ה...

החצי השני בדירה המחולקת...

אנונימי אמר/ה...

מיקו בלו?!
נו מילא..
לפחות נפטרת מ"מיקו-באיו"!! :)

Nitsan אמר/ה...

זה טוב

הוסף רשומת תגובה